Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

måndag 30 maj 2011

Lite mera färg...

I mitten på juli flyttar jag in i den mest fantastiska lägenheten.
Den har stora ytor och högt till tak.
Jag har spanat runt efter ett stort matsalsbord som ska kunna fylla rummet men utan framgång.
Nu går mina tankar istället till att göra ett eget och följa den pågående trenden som går ut på att återvinna material och möbler. Jag vet inte om projektet är för stort men i sådana fall så tänker jag be om professionell hjälp och få mitt egen designade matsalbord.
Bordet kommer självklart att kantas med stolar i olika stöpning.
Ungefär så här går mina funderingar just nu.






Även textilmässigt gillar jag den återvunna känslan just nu.
som tex den här lapp fotöljen.



Tänk att få bryta av med denna i ett annars 'rent' rum.
Och när man sedan tröttnar så passar den perfekt i barnrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar