Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

tisdag 24 april 2012

Inspiration enligt oss...

Idag kommer ett litet inspirations inlägg med tagna bilder runt om från nätet.
Bilderna kommer visa olika sätt man kan inreda med våra möbler m.m.
Jag har alltså valt bilder med saker som vi har liknande utav inne i butiken.


Börjar med det här superläckra sättet att styla kryddhyllan.
Ös på med glada färger!!!
Mmm får mig att vilja dricka massor med te.


Här har vi det gamla fina rustika soffbordet.
Bevara det i dess orginal färg och matcha med naturmaterial och naturfärger
för att uppnå lugnet i ett sådant här vackert rum.




Sido borden/avlastningsborden funkar perfekt som en brytpunkt i ett rum.
Här ser vi två ganska så kalla stilrena rum med sidobord som ger enormt mycket effekt.
Den översta bilden tar mig direkt till Carry Bradshaw (sex and the city) i New York.







Spinner vidare på min sex and the city känsla och då blandar vi det gamla med
massor av härliga pasteller och kristaller.
 Vilken tjejdröm!






En av mina absoluta favoriter är självklart det svarta och vita och nyanserna där imellan.
Jag blir sjuk av inredning som går i dessa färger. Det känns alltid så rent och rätt. Även här kan man mixa gammalt och nytt tills man inte orkar mer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar