Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

söndag 8 augusti 2010

Nu ska jag börja blogga... igen...

Den 8 juli i år flyttade jag in i ett mycket litet och otroligt charming hus – rött med vita knutar!!! Vilket snabbt gav mig inspiration att fixa tidsenliga möbler men i modern tappning. Mitt lilla hus är min musa!

När jag var en liten tös (runt 18...kanske) höll jag på med något som heter äldre-målningstekniker och var faktiskt mycket nära att halka in på den yrkesbanan... men jag tackade nej till jobbet och drog till Cypern i stället och det är en helt annan historia som vi inte ska gå in på här och nu.

Hur som helst. När jag började fixa upp gamla möbler så hann jag aldrig ens ställa in dem i huset förens någon ville köpa dem, och entreprenör som jag är insåg jag snabbt att det fanns något att bygga på här.

Så för att sprida mina verk till en större publik har jag valt att börja blogga lite. Allt är till salu. Jag skriver när något är sålt. Om ni vill köpa något maila mig!! Om ni gärna vill ha något som finns på bild men är sålt maila mig så kan jag hitta likande saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar