Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

fredag 13 augusti 2010

Ogräs!!!!

Igår när jag jobbar färdigt för dagen så kom jag pått jag inte gjort det minsta i min trägård sedan jag flyttade in!! Förutom klippa gräs.... och om man ska öppna inredningsbutik kommer det ju en del personer som tycker det är lite dålig stil... så jag började rensa ogräs i solnedgången.

Det tog ju rätt lång tid... och halvadagen idag. Men jag är sjukt stolt över resultatet. Finfint. Idag har jag jobbat varenda sekund för att hinna allt klart till min smygöppning i morgon. Det kommer lite kompisar från förr så det blir roligt.

Och nog snattrat.. här kommer lite smakprov från saker som finns i morgon.












Det här är saker med själ det!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar