Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

torsdag 11 november 2010

Amerikaklocka och månbord!!!!!

Här kommer lite jag inte hann lägga ut innan det blev sålt men ändå vill att ni ska få se :)

Kolla in den här coola tavlan! Citat av Yves Saint Laurent - 650kr SÅLD
Helt fantastisk Amerikaklocka, shabby chic - 350kr SÅLD



Imorgon är det dags för lite tjejkväll igen, och det betyder ju inte bara att jag får vara cool moster utan också att vi ska pyssla. Julpyssel står på agendan. Tills på Lördag kommer det finnas fina adventskransar och annat smått och gott....
Sen har det hänt något helt tokbra - jag har äntligen lyckats komma över ett par månbord!!! Mycket eftertraktat bland många av er har jag förstått... så håll utkik de kommer snart till butiken.
Hörs imorgon

1 kommentar:

  1. Klockan blev super bra hemma hos mig!! SÅ FIN, TACK!! :) Ska lägga in en bild på den så du får se:) /Emma

    SvaraRadera