Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

söndag 14 november 2010

Farsdag!!!

I dag är det farsdag... och eftersom min pappa är mycket förtjust i matlagning brukar mina presenter till honom ofta hamna i den kategorin. Mycket härlig träback med en hel örtträdgård blev dit. Fin va!!



Min mamma har hjälpt mig att pyssla lite. Eftersom vi får mycket spetsstuvar över när vi syr kom hon på det här smarta användningsområdet - fina ljuslyktor!! Kommer finnas till försäljning i butiken från Onsdag.


Tack pappa och mamma för all hjälp!!!!

3 kommentarer:

  1. De är ju sååå fina att jag tror jag åker dit och köper allihop!!!

    SvaraRadera
  2. i have only just found this blog and its so beautiful. if i was living in sweden you would be definitely decorating my house. i love everything. white + wood = LOVE
    and i love you!

    *

    SvaraRadera
  3. Tack tack

    Alice - You have to come to Sweden!!!!

    SvaraRadera