Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

lördag 4 augusti 2012

Hemma fix - från hönshus till snickarbod DEL 3

DEL 3: Inreda

Välkomna in i min snickarbod!
Det bästa av allt är att det är bara 170cm i takhöjd, så jag får ha den alldelse ifred... så när som på min systerson :)


Gammalt och rostigt!

Snickarbänk är ju obligatoriskt

Jobb skorna


Fyll med allmoge föremål


Avskavd originalfärg

Söt verktygslåda för verktyg som jag måste ta in ibland

Vattenpass fungerar fortfarande perfekt

Ingen el

Huvudpersonen

Gamla verktyg blir fin dekoration

Räddat ett trasigt betong fat

Ett hörn för lång redskap
och en papperskorg

"Hyllsystemet"

Gamla lådor räddade från en fastighet vid ekmansdalen

Gammal verktygslåda är bra förvaring

Längst taket finns plats för virke

Nu har ni sett alla vinkar

Små fix

Jag vill att det ska vara lätt att städa upp när man är klar

Obligatoriskt i gamla snickarbodar är ett nubbeskåp...
det va nog därför de gillade att gå ut o jobba så ofta :)

Tom ännu... men det kommer nog nått.

Trevlig lördag kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar