Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

torsdag 8 oktober 2015

Det lackar mot jul!



Nu tycker ni kanske att jag är helt galen ,men tiden går så fort och för att slippa julstressen som gärna infinner sig finns det två knep.
1 - inse att allt inte behöver vara perfekt och att man själv väljer hur "stor" julen ska vara.
2 - börja med alla förberedelser i god tid.
klapparna kan man ju t.ex lika gärna handla nu som i december.




Rött tycker jag hör julen till och jag vill gärna ha massor av pynt överallt, blir lite smått knasig när det börjar närma sig jul, men jag pyntar för jag tycker det är så mysigt.


Man kan ju även använda sig av saker som inte är traditionellt julpynt för att göra det lite extra fint. De röda ljus-manschetterna är ett bra exempel på det.



























Julklappar som både är användbara och fina tycker jag är allra bäst och både tekannan och sifonen är två favoriter - skulle vara perfekta presenter t.ex. till en man som gillar Retro saker eller helt enkelt saker med stil.






Fina plåtaskar är en annan "bra att ha grej" och det är ju en klapp som passar de flesta, beroende på vilken typ man väljer.






























Böcker tycker jag är ett annat säker kort, och hos oss kan du fynda fina begagnade böcker till bra priser. Den som inte gillar att läsa uppskattar kanske en bok med vackra foton eller liknande.



Förra året samlade jag nära och kära och vi lekte "klappleken".
Då köper var och en ett par paket och man slår tärning om dem.
Tycker det är kul med klappar men det kan lätt bli både dyrt och stressande och då är det ju perfekt att bestämma att man inte köper till alla utan att man delar upp det.
I vilket fall är ni självklart välkomna in nu - eller i december om ni vill ha hjälp med att hitta den perfekta klappen - liten eller stor. / Karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar