Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

torsdag 1 oktober 2015

Underbart lyxigt svart



En av mina absoluta favorit färger är svart.
Jag har skrivit om det förut och svart är verkligen en färg som fungerar i alla lägen och speciellt om man vill få fram en lyxig exklusiv känsla.
Ett så mörkt och dramatiskt rum som detta kanske inte faller alla i smaken , men jag tror nog de flesta skulle få en "wow känsla" när de kom in i det. Visst ser det också otroligt påkostat ut - och mycket beror på just de mörka färgerna.





Vår svarta Gustavianska matgrupp är en riktig klassiker - och i svart känns den extra het.
Färgen ger den verkligen det där lilla extra.

Även våra små ska ju ha sitt och en riktig "pirat-sänggavel" tuffar till även det enklaste rum och lägger man på en cool svart godisautomat på det - ja då har man nog många plus hos sin lilla tjej/kille!






Detaljer som en lampa eller stol kan vara nog för den som bara vill få in lite svart - eller komplettera det som redan finns.


 





Svart och guld, helsvart eller randigt?


Allt är lika fint i mina ögon.





Jag avslutar med ett makalöst vacker ekskåp - svart är ren magi. / Karin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar