Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

tisdag 16 augusti 2016

Veckans favoriter i svart och rött





Svart och rött är en riktig favorit i mina ögon när det gäller inredning.
Det svarta för att det ser både exklusivt och inbjudande ut och det röda för att det är en så varm och härlig färg.
Lägger man ihop de båda får man lätt ett vinnande koncept!




17-1800-tals byrån målad i högblank röd färg är farligt läcker och skulle passa in i en mängd olika miljöer.
Sifonflaskan är också en av mina favoriter och den ställer jag gärna fram när jag ska fota något och vill få till det där lilla extra.



En svart Rokokokarmstol och dessutom med möbelspikar - kan det bli mycket snyggare än så!?






Pelarbordet har också det där lilla extra - att det är svart, ja det vinner i alla fall mitt hjärta direkt!




Spegeln är trots att den är liten något som "tar stor plats" - ett litet utropstecken på sin vägg!




Avslutningsvis en riktig klassiker - pinnstolen.
Det som gör den extra fin är så klart färgen - röd som den rödaste ros. / Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar