Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

lördag 23 maj 2015

Svart - när det är som bäst!


Personligen har jag en förkärlek för svarta möbler, i mitt hem har jag en hel del svart och ett omdöme jag i stort sett alltid får om mitt hem är att det är så mysigt.
Med vita möbler får man inte samma mys faktor, tända ljus, plädar, mjuka kuddar i massor - det går ändå inte att få till samma känsla!




Våra Gustavianska matgrupper brukar gå som smör i solsken och oftast målar vi dem i vitt, men nu valde vi att måla en grupp i svart - och visst är den helt fantastisk!! 


En annan favorit just nu är den lilla kökssoffan, helt underbar i svart!





Fåtöljerna i Art Deco stil (vi har två st.) är också "to die for", som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan det räcka med en fåtölj för att lyfta ett helt rum. Ha en bra lördag nu. / Karin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar