Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

torsdag 12 november 2015

Veckans favoriter



Om jag skulle få drömma och kunde slänga ut alla möbler jag har och plocka in helt nya saker i ett fantastiskt nytt hem skulle jag kunna tänka mig att inreda i många olika stilar.
Skulle jag inreda i en vackert klassisk stil skulle jag plocka hem saker som dessa:





Vackra speglar och kristallkronor känns så klart helrätt i en klassisk miljö. Soffan med det fina krönet skulle förmodligen stå i min pampiga hall.



Som ni säkert redan märkt är jag galen i lampor och måskensampeln får mitt hjärta att klappa snabbare varje gång jag ser den.
Soffbordet med lejontassar skulle jag omge med fåtöljer i lyxiga sammetstyger.














Det härligt smågalna lampan skulle få ge tonen i mitt matrum och matgruppen blir min favorit tack vare det underbara tyget.



Självklart skulle jag också ha en spegelskänk i mitt lilla matrum.
Fylld med en vacker servis - hopplockad av udda delar.


Det ståtliga arkivskåpet skulle funka hur bra som helst i en klassisk miljö, även om det också kunde bli lika fint i en mer rustik miljö. Fler favorit miljöer kommer. / Karin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar