Bergsmansgatan 22, Karlskoga 0586-505 32 kontakt@bevarainredning.com

onsdag 18 november 2015

Veckans favoriter i ny stil








Den här veckan tänkte jag välja ut saker i en mer färgstark och dekadent stil.
Huset jag skulle bo i då skulle självklart ha polerade marmor golv, som jag täckt med handknutna mattor och jag skulle använda mig av lyxiga material som siden och sammet.
Stilen skulle vara personlig och pampig med extra allt.
































Massor av tavlor och ljusstakar skulle jag förstås ha över allt och på månbordet skulle jag ställa champagnen på tisdagskvällarna - jadå , i mitt hus skulle vi fira precis när det passade oss!
Allt som ni ser här får ni ju så klart tänka er mer av i olika varienter - i mitt palats liknande hus skulle jag ha massor av allt - ju mer desto bättre!




Svart och guld är typiskt för stilen och även tyger med lyster och mönster.
Den vackra vägglampetter är perfekt med sin klassiska stil till den nakna glödlampan och spegeln är passande med sina smått svulstiga former.








Till sovrummet skulle jag beställa en av våra klädda gavlar, min skulle vara tapetserad med svart/vit randig siden - äkta vara självklart. För att bryta av mot allt det utsirade guldiga skulle jag lägga till ett sängbord i stål - industristilen bryter fint mot det andra.







I sovrummer skulle jag även ha denna färgstarka chiffonjé och mina bara fötter skulle mötas av mjuka mattor på morgonen.
Lite måste man ju få drömma. / Karin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar